pennysponnys

Alla inlägg under juni 2013

Av Penny Sandell - 16 juni 2013 22:10

Lastträningen med Glama har, efter vad jag har hört, gått superbra! Hon går numera själv på transporten och verkar tillochmed tycka om det. Kan ni tänka er vad mer jag kommer kunna lära den här hästen??   


 


Fast det är klart...Glama har inte alltid velat gå upp där. Haha, första gången såg det mer ut såhär   


 


Slänger med en bild på min kusin Benjamin, tillsammans med lilla tvååringen Dimmalim, som också snart flyttar hit tillsammans med sin syster Glama   

 

Av Penny Sandell - 16 juni 2013 22:01

Tack alla som kom på studentfesten i fredags! Det var sjukt roligt och stort tack för presenten!   

 Det är ju ingen överraskning att jag älskar skor, så mina kära vänner var så söta och samlade ihop pengar till ett presentkort på visko! Nu är jag snart uppe i 40 par! 


Här följer lite bilder!


     

Av Penny Sandell - 16 juni 2013 13:52

Herrejösses jag tror jag smäller av. Nu är det inte länge kvar innan jag kan åka och hämta mina små hästar! En häst, blev för ett par dagar sedan till två. Mitt hästköp stod emellan två unghästar och jag valde Glama, men jag var ju fortfarande förtjust i lilla Dimmalim. Nu har jag iallafall fått den stora möjligheten att köpa bägge två! Det är ju helt fantastiskt. Tillochmed när det kommer till hästar så gäller mitt shoppingmotto: Kan man inte välja, så tar man båda!   

 Har bete och allting ordnat, så väntar bara på att Glamas papper ska komma tillbaka ifrån SIF (Svenska Islandshästförbundet). Hela sommaren kommer gå till att träna och leka med hästar! Livet är bra underbart!   


 

Presentation


Jag heter Penny och detta är min blogg om mig själv, min häst Gláma från Disavang och min stora dröm om att få göra en skillnad. Det är en dagbok där ni kan få följa mig och Gláma på vår resa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards