pennysponnys

Alla inlägg under februari 2014

Av Penny Sandell - 18 februari 2014 09:29

Eftersom min blogg inte alls vill vara vän med mig idag och jag inte orkar skriva om allting för tredje gången så säger jag bara nu att jag är väldigt euforisk till de nya bedömningssätten på tävling för Islandshäst!

Läs mer: http://ishestnews.se/svensknyheter/nu-ar-den-nya-domarhandledningen-publicerad

Av Penny Sandell - 17 februari 2014 07:59

Känner väl att det är dags att uppdatera bloggen, såhär ett halvår efter :) det har varit minst sagt struligt.

Gláma bytte plats med Jazzman, som numera bor i Danmark och tas väl om hand utav min moster.

Nótt har flyttat och är såld till en god vän, men lyckligtvis bor Gláma också där nu så jag får ändå träffa henne.

Anledningen till att jag tar upp bloggandet igen är för att det är dags för Gláma att börja sin träning och utbildning, och min med för den delen. Kan ju vara kul att ha det hela dokumenterat :) önska oss lycka till!

Presentation


Jag heter Penny och detta är min blogg om mig själv, min häst Gláma från Disavang och min stora dröm om att få göra en skillnad. Det är en dagbok där ni kan få följa mig och Gláma på vår resa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards