pennysponnys

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Penny Sandell - 14 februari 2013 22:44

Hahaha, så typiskt att han väljer att bli positivt bemötande istället för att vara en djävul så fort man plockar fram kameran! Här är lite kort iallafall hur jag sakta, men säkert försöker bearbeta Jazzmans osäkerhet kring sin box och sin mat. Jag är som sagt öppen för fler förslag! Godnatt på er.   


Av Penny Sandell - 14 februari 2013 21:01

Jag har påbörjat planer på att börja trickträna Tösen, min nordsvensk/varmblod som behöver att man håller på lite mer med henne. Ska dock erkännas att jag inte har den blekaste aning om hur man gör, men med Tösens naturliga nyfikenhet och förmåga att lära sig snabbt, så ska jag väl kunna lära henne ett och annat iallafall.

 Min åsikt är att du kan lära vilken häst som helst, vad som helst, MEN jag skulle uppskatta lite tips och idéer. Vad hade ni tyckt varit roligt att se en häst göra?


Jag lär henne inte:

  • Att stegra
  • Att klättra i träd (av hänsyn till en gammal benskada)

Nu är det bara sunt förnuft som sätter gränser!   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Penny och detta är min blogg om mig själv, min häst Gláma från Disavang och min stora dröm om att få göra en skillnad. Det är en dagbok där ni kan få följa mig och Gláma på vår resa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards